21 oktober 2008

Skit slut :)

Tänk att man kan vara så trött men på ett skönt sätt, det värker i magen så där gör Pilatesen verkligen nytta. Jag kan verkligen rekommendera att gå en kurs, Vattenpalatset ska köra en till nybörjare grupp till våren, jag funderar starkt på att gå en fortsättning för det hjälper verkligen. Men jag måste bli bättre på att jobba lite hemma med det också, gärna tre dar i veckan sa våra duktiga ledare, Emma och Åsa. Ska se när jag kan fixa in det mellan allt annat, väldigt mycket just nu försöker ta en sak i taget men känner att jag ligger efter och då får jag värk i magen och sen denna jävla matte del som nu kommer, mår skit över den. I dag fixade jag i alla fall till att jag bara vikar på förskolor och inte i skolan, för jag är inte utbildad till det och då kan jag inte göra ett bra jobb, bättre att låta bli eller hur? Nä ta ett snack med duschen nu sen en tallrik med puffar eller nåt man blir hungrig av att motionera. Må så gott :)



Det är lilla jag in action ;)
P.S moppen gick igenom och sonen kan inte sluta le D.S.

Inga kommentarer: