19 oktober 2008

:)

Har haft en skön helg, inget bestämt utan tagit dagen som den kommer. I går tog resan till O-hamn ur all min kraft så besviken på mig själv men efteråt så var det väl en trevlig tripp ändå ;) Idag sov vi faktiskt ända till 9.30 väldigt sent för att vara oss, frukost och bäddade sedan rent i sängarna, tvättat med så allt är fräscht nu, skönt. Har även varit på kyrkogården och planterat på mammas grav, blev väldigt nöjd, i år har jag bara köpt två små ljung och sedan behållit silvereken framför stenen. Men gud vad löv det var där räfsade men när jag for var det lika mycket igen, ja ja det är ju den årstiden så man får väl ha det så då. Åkte direkt till min lilla farmor, hon blev så glad så. Satt där och pratade i ca 40 min sedan hem och lagade middag. Idag blev det ugnsbakad falukorv med potatis mos.Diskat och fixat köket. Eftermiddagen är ledig. S ska på handboll med A, skulle vilja följa med men det är bättre de åker själva, men jag gillar den sporten. Ska se om jag kan slappa lite tycker att jag har förtjänat det nu, Må så gott :)

Inga kommentarer: