21 oktober 2008

Tisdag 21/10 - 08

Tisdag.. ja morgonen var lugn, frukosten och väckning av sonen gick galant. Allt bestyr med. In till kalmar på en föreläsning då, den var väl ganska okej. Var en bibliotekarie som pratade om böcker mm. Sedan ett kort studie arbete sen hem. Regnade när jag parkerade bilen, jag som tänkte gå en långis promenadis men nä då dammsög över våningen istället, behövdes verkligen. Sedan tog jag mig en mys stund och kollade igenom alla bloggar, är en hel del nu men bara ca 5-6 som jag läser flera gånger om dagen, har blivit en ful ovana, tyvärr ;)I kväll är det dags att svettas igen då, pilates kväll, förra veckan var väldigt arbetsam och svettig med men det gör ju nytta så man får väl lida lite då, fniss. Älsklingen och sonen är och kollar moppen hos polisen nu och jag håller tummen för att den ska gå igenom, annars har jag en knäckt son. må så gott

Inga kommentarer: