3 oktober 2008

Lite att göra idag.

Nu dag nya tag, måste ta tag i mitt liv för det är ingen annan som kan göra det åt mig. Idag har jag redan hunnit varit i Kalmar och ska dit igen, börjar bli tjatigt att köra den vägen kan jag lova. Körde in min älskling som skulle ha hem maskinen, sen ska jag in med sonen som ska få nya byxor, de andra han har är totalt slut. Dottern sitter vid tv och slappar, hon fick lite ledigt på fm från APU, det var för mycket folk bakom disken, men så kan det vara och hon gnäller då inte, sitter bra där nere och myser. Jag sitter då här och ska skriva på min hemtenta, har inte kommit igång riktigt än men jag ska eller måste, vill så gärna klara av det här så då måste jag lägga ner en hel del jobb och det är bara jag som kan göra det så...
Igår var vi hos en kompis som fyllde år, vi träffas inte så mycket längre så det blev mycket prat. Det är mysigt att sitta och prata med levande ljus och en kopp the. Klockan hann bli ganska mycket innan vi kom hem dottern och jag. Men skulle hämta sonen vid skolan kl tio så det var lugnt, det var danskväll för årskurs 8 och 9 och de skulle dansa, vals, foxtrot och bugg. Hur det gick det vet jag ej för han ville då inte prata om det. Nä ska skriva nu innan sonen kommer hem och det blir en resa till kalmar. Njut av solen för idag är det en riktigt höstig dag. Tjingelingen :D

Inga kommentarer: