10 oktober 2008

Ensam i kväll då ......

Fredag och jag sitter alldeles själv, min älskling är på väg till Åland (av alla ställen) med sina arbetes kamrater, Kul. Jag har haft en hel dag i kalmar idag, först föreläsningar med lärare från fältet.Var en sväng på New York och bytte P byxor eftersom de hade gått sönder, sedan kom P och hans kompis M in med bussen. Dom hade hört att det var rea på Outlet och det var det verkligen men bara skit kläder, det har säkert funnits fina saker där men inte nu det var en salig röra så vi åkte hem. Släppte grabbarna och fixade Spelcafeet sedan Algots. Blir Tacos ikväll :), hem och fixade maten och åt sen diskade jag på en gång så nu har jag hela kvällen fri...men vet inte vad jag ska göra precis då, S har en kompis här och P får en lite senare troligen och ja jag får väl se på tv eller nåt :( saknar min älskling....

Inga kommentarer: