31 mars 2010

Onsdag forts.

Jäklar viken huvudvärk jag har :( mår pest och nu ska man då ställa sig att laga mat, SUCK. Måste ta mig ett snack med min bästis Mr treo och se om han kan hjälpa mig lite. Blir en jobbig eftermiddag känner jag.....
Mest av allt vill jag bara lägga mig dra ner persiennerna och nåt kallt i pannan, nästan migrän varning men det sitter i nacken jag känner det, tyvärr. Och just idag med när det är bästa tv kvällen på hela veckan SUCK igen då.....
Hade en bra morgon med tjejerna, åt ett vaniljhjärtan och en leverpastej smörgås, hade ingen matlust på morgonen, kändes nästan som att det var nåt på G men det försvann TACK OCH LOV. Sedan en föreläsning och den är inte värd att nämnas, innehåller ät hemskt, tragiskt och man mår bara skit av att höra det. barn som lider ja ni fattar själva.....Gillar inte att läsa om barn som bevittnar och utsätts för det ena hemska saken efter den andre, se sina föräldrar våldtas och dödas, får leva på gatan och så vidare, ingen rolig föreläsning. Sedan möte jag upp S på stan...var jo självklart i en skoaffär, tror att min dotter har fått skor på hjärnan ;)Det börjar bli en stor samling nu men hon är glad och hon betalar själv så jag behåller mina tankar för mig själv...ibland i allafall. Blev en kortis i på Maxi med, tyvärr blev det ett par hundra kronor fattigare, fast knappt nåt med hem..hatar att handla. Hem och det var segare än vanligt , traktorer, lastbilar, gubbar i hatt och andra sniglar var ivägen hela tiden, S somnade en stund och det kändes som jag kunde gjort henne sällskap det gick inte fort ska ni veta men hem kom vi och sedan dess har jag förskt bota min huvudvärk. ha nu en bra eftermiddag kramizar :)

Inga kommentarer: