1 april 2010

Skärtorsdagen den 1 April 2010

Torsdag och skärtorsdag. tror faktiskt att jag blev lurad redan i morse..innan jag klivit ur sängen ;) Men är inte säker det lät trovärdigt. Markolio var på Mix Megapol och sa att han blivit uppringd från Hovet och de bett honom göra en låt till Vickan och Danne och deras bröllop. Det lär bra men samtidigt fick jag en känsla, mm vet inte riktigt vad jag ska tro. jag är väldigt lättlurad så jag har säkert gått på massor men det bjuder jag på. idag har vi klarat av två saker i skolan och nu är det lov, så jäkla underbart. Tänk om man bara fick vara ledig med men ska vara duktig och skriva och bli klar så jag kan vara ledig, behöver det. Behöver vara lite social med besöka personer som jag inte besöker så ofta, ta en fika eller en promenad bara..saknar det :) Saknar vissa personer med och då får man väl göra nåt åt det helt enkelt göra ett besök ;)Har jag tur så får jag iväg maken och sonen till Jönköping i helgen med och då får jag lite skriv tid i lugn och ro, är Elmia mässan där som har sin årliga bil mässa. Vi åkte jämnt förr men de senaste åren har det inte blivit vet ej varför är alltid kul att se snygga bilar. I år är Chip Foose där han har OVERHAULIN på kanal Discovery och det följs dagligen här hemma. Kul att se han live liksom ;) Själv tänker jag sitta här vid datorn och kolla på en speciell webb sida :D Äntligen är det dags för I att få sin bebbe och nu är det en lång väntan kan jag säga, vattnet gick i natt och hon är på förlossningen. Inte mitt barn men lika nervös ändå och tycker hon är en underbar person som har så mycket gott i sig och förtjänar varenda liten bit av den lycka hon har och kommer att få. är så glad för deras skull.
Önskar jag satt ute i solen istället för här men vill få undan lite skriv saker innan kvällen så vad gör man :) ha en bra kväll :) Många Kramizar

Inga kommentarer: