16 april 2010

Fredag den 16 April 2010

Fredag och den har varit efterlängtad. Denna vecka har gått fort och varit händelserik åtminstone de två sista dagarna (VFU)Idag är jag trött, hela jag är trött från huvudet till tårna och jag har en hemsk huvudvärk och även ryggen tar kål på mig. Vet att det är för att jag gör en massa nya saker på min praktik och att det kommer gå över (tack och lov) men just idag är jag glad att det är fredag. har inga planer alls utan bara umgås med familjen eller jag vet ej om barnen kommer vara hemma, S ska på 20 årsfest och sdan Palace P ska ev ut också eller så sitter de här hemma, är ju inget go väder ute precis.

På tal om väder, låter inget vidare det där om vulkan molnet som är över oss. är det farligt? inte en aning men jag undrar om man kan släppa ut missen eller om han blir sjuk när han slickar sig? Kommer det komma ner på oss eller hålla sig där uppe? massor med frågor och inga svar...allt är som vanligt ;)Himlen ser inget vidare ut och det luktar apa vet ej om det är bruket eller något vulkanavfall ;)






Är det regn moln eller vulkanmoln? Hmm :/

Nu ska jag terra dottern lite, hjälpa henne att svimma typ ;) nä skämt åsido kul att hon ska ut och röra på sig lite. Gillar jag mycket :D

kramizar och trevlig helg :)

Inga kommentarer: