8 april 2010

Torsdag den 8 April 2010

Panik och ångest, hatar när det är en ny delkurs. Massor med böcker och så mycket info om saker så man blir knäckt innan man ensingång har börjat. Trött på skolan just nu och efter denna underbara dag på förskolan så längtar jag ännu mera efter att få sluta.Vill jobb, vill tjäna pengar vill ha ett liv :(
Sen har jag bränt mig i ansiktet med, känns inte så najs just nu hettar och drar i skinnet liksom.Jag är trött jag hoppas ni fattar det eftersom jag gnäller ovanligt mycket ;)Eller jag kanske brukar gnälla? ja skit samma orkar inte bry mig, inte just nu i allafall. Vägrade laga mat idag med ( tror jag är allmänt avig idag)familjen fick nöja sig med smörgås men bara för att jag vet att alla har ätit riktig mat och då är det ingen fara.
För en stund sedan skickade jag in mitt arbete, känns kanske inte precis jätte bra men just nu får det vara så. Gillar de inte det får jag väl skriva om eller komplettera, skiter i vilket. trött på att läsa och skriva en massa texter, tro och vet att jag blir då inte bättre förskolelärare för det. Pest och kolera :(

Snart börjar Biggest loser och det måste man ju se, dom är så himla duktiga man blir riktigt inspirerad ( eller not;)S och jag var på Statoil förut och handlade en sak, de har kommit något nytt godis, Taragona med stora nötter eller cashewnötter i. Låter så gott men vi var starka och lät bli, får bli på lördag istället, klappar mig själv på axlen och ler, duktig jag är ;)

Nu är denna dag slut och det är jag faktiskt glad över, är som sagt var skit slut. men har varit 7 tim med 16 barn ja det tar på krafterna och sedan alla frisk luft, hela jag är ju i chock ;)På med joggingbrallorna nu och ner i soffan, mys :)

Kramizar :D

1 kommentar:

Caroline sa...

Jag är lite smått sugen på att fråga min storasyster om hon vill vara med på förlossningen. Men jag känner mig kluven ifrågan :/
Hon har bara ett barn och han är idag 15år.
Var din systers man med också eller var det bara ni 2?
Visste ni innan att det skulle bli kejsarsnitt?
Kändes det inte kosntigt att se sin syster lida så?
Är det jobbigt eller är det något man vädersätter som syster?

Hur det än går i skolan för dig så gör du ett fantastiskt jobb. Du är uppskattad och omtyckt utav barnen, det är väl huvudsaken.Kämpa på
kram