23 april 2010

Fredag den 23 April 2010

Ledsen, orkar snart inte med mera tjafs om saker som igentligen är bagateller men som sårar. En vanlig dag, man har fixat sin mat och går mot ett bord där ens polare sitter, sätter mig ner och möts av
- Hallå tjockis och ett flin, flera runt om börjar skratta. Ett jäkla tjafs om att man aldrig tränar fast man varit på gymmet sön, mån, tis, och onsdag. Man måste väl vila med eller och ska inte jag själv få bestämma när jag ska träna? Självklart kommer det ut fula ord ur min mun med och sedan är skiten igång men att bli uppringd och idiotförklarad och sedan lägga på luren utan att man kan föra en dialog då blir jag less :/ Menar gud så trött jag blir :´´( Ord från min son.....
min dag har varit bra ända tills i eftermiddag när jag kom hem, då blev det surt som citron. Tänkte att eftersom dagen började så bra så måste resten med bli det ;) Fick mitt kök idag och nu står det i garaget och bara väntar på att vi ska sätta in det. Hade en samlingsuppgift idag och den gick galant, fick till och med beröm :) sånt gillas ;)Packade in ungarna och drog till Kalmar för tack och lov så finns det nu pengar på mitt konto :D Jublar och massor med mat i kyl och frys. K jobbar över så dom får fixa sig lite varma mackor ikväll för jag ska ut och vandra, är något Jam på Solhem och sedan blir det väl till att promenera runt lite och kolla in ungdomarna. Brukar sällan vara några större problem de flesta sköter sig exemplariskt.Tyvärr är väl vädret inte speciellt lockande att ut och gå i men som en klok kvinna en gång sa
- Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder ;)Så jag får väl leta fram vinterstassen och ta med mig den så jag inte fryser. Ska skicka iväg ungarna till världens ände nu och hämta maken..Fliseryd alltså ;)

Hoppas ni får en trevlig fredagskväll :) Kramizar

Inga kommentarer: