11 april 2010

Fortfarande söndag....

Japp denna söndag börjar gå mot sitt slut, faktiskt nöjd. Var en sväng hos farmor, min lilla farmor. Hr ångest över att åka dit och har ångest för att jag inte åker dit, som ni förstår har jag det lite jobbigt :/ När jag väl är där håller hon mig i handen och vill inte släppa taget, hon frågar om och om igen
- Du glömmer väl inte bort mig?
Självklart glömmer jag aldrig bort dig svarar jag och hon ler lite för att 10 minuter senare fråga samma sak. Är inte lätt att bli gammal och rädd för att bli bortglömd. Kommer aldrig att glömma henne men hon förstår nog inte det just när hon frågar, annars var det en trevlig pratstund med alla tanterna ;) De är för roliga, halv döva och frågvisa men samtidigt så underbara, glada och skrattar och har sig man skulle ju kunna tro att det aldrig kommer någon dit och hälsar på för man blir så väl omhändertagen av dem alla. När man går därifrån vet man även allas liv och vad som hänt den sista tiden ;)
Sedan åkte jag ner till A och fikade och snackade bort ett par timmar, lika kul som vanligt.
Hem och vi beställde pizza, var verkligen super gott. har inte ätit det på ganska så länge för S och jag brukar dela på en gyros. Tyvärr får jag lida nu för magen uppskattade inte pizzan lika mycket som jag gjorde.

Maken och dottern har slitit hårt madens jag var borta. De har rivit ner all masonit på den långa väggen och nu är den ren och endast brädena syns. Nu är det elektroniken som bråkar lite och kommer ta upp deras tid ett tag men det fixar sig det med.Precis som allt annat.

Solen kom fram till slut, men det blåser så himla kallt, måste försöka komma ut på en promenad, känner att det har varit för lite av den varan denna helg men desto mer mat och annat gafs.
B var här och hjälpte mig få i färgen så förhoppningsvis är det grå borta nu, hatar det. Eftersom jag endast är 25 år ;) så borde jag inte ha det eller hur ;)men det hör ju till åldern och jag lär då inte bli av med det så vad gör man....färgar så klart :D Kanske skulle choka alla och färga det blont :0
Nu är det dags att skölja ur så bay för idag många kramizar :D

Inga kommentarer: