5 april 2010

Fortfarande måndag den 5 April 2010

Denna sista lediga dag har bara försvunnit och inte har vi gjort något vettigt på hela dagen. Jo jag har ju det förstår;) jag är numera inne på sidan 4 på mitt arbeta och nu är det stop :( har inte den blekaste aning om vad jag ska skriva mera. Därför la jag ner för dagen och hoppas kunna fortsätta i morgon.
har strykt in en VÄLDIGT stor hög med kläder och är så nöjd över detta, just nu nu i kväll finns det inte ett endaste plagg att stryka :) men i morgon är det mer som har torkat...ond cirkel tror jag ;)
Gjorde mig till lite och fixade en riktigt söndagsstek ( på en måndag;) massor med gott i och det var gott. blev tre matlådor över och det gillar jag med :)
I eftermiddag har jag gått och sneglat på vår träningscykel i flera omgångar och vet ni jag gjorde det :0 jag satte mig på och trampade i 30 min i lagom takt. Tittade samtidigt på Pearl Habour, filmen. Gick bra att trampa för just då anföll Japanerna och man blir ganska så berörd när man ser det, kunde nog ha cyklat tills filmen var slut men S kom och räddade mig , hon skulle Zumba lite. Zumba är ett ganska häftigt träningsprogram, man dansar och det ser skit kul ut men än har jag inte vågat mig på att testa. S säger att till en början så kände man sig riktigt dum men nu går det bara utav farten och ja idag fick jag titta på henne med.

Nu sitter jag här nyduschad och känner mig ganska så nöjd med min dag ändå, kan tänka mig att maken inte gör det för han har spelat CS med sonen från kl halv tolv idag tills nu eller kl 18.00. men det är hans problem men lite frustrerande är det allt, tror att jag ska testa att bryta upp en planka med kofoten i morgon jag kan ju jag med liksom. Nu blir det ett tråkigt äpple istället för chokladpuddingen som jag tänkte mig :( men har man slitit hårt så kan man ju inte äta en massa gottis heller. nu blir det en ny säsong av Biggest Loser på tv5 (19.00) sedan avslutas kvällen med lite makeover i Top Model kl 20.00 på kanal 3. Sedan får man väl göra ett besök i sängen och hålla tummen på att man får sova, funderar starkt på att börja ta något sömtab orkar inte vara vaken så mycket som jag är...blir ju en retlig bitch då ;)

ha nu en trevlig måndagskväll, kramizar :D

Inga kommentarer: