7 april 2010

Onsdag den 7 April 2010


i dag för 18 år sedan var jag med syster yster på förlossningen och fick som förste man se M födas. En ära som jag aldrig kommer att glömma.Att vara medhjälpare på en förlossning är ingen dans på rosor precis och jag har fått en bättre inblick hur det är att vara hjälplös man i en sådan här situation. Men efter mycket problem blev det en kille som tittade ut och jag var nog lika stolt som min syster yster när hon vaknade upp från sin narkos.Åren har tydligen gått för idag fyller denna "lilla" grabb 18 år :0 man kan ju undra var de åren har tagit vägen menar jag är ju inte en dag äldre eller hur ;)önskar dig all lycka i framtiden och med din födelsedag idag, hoppas den blir precis lika underbar som du har hoppats och du, lycka till med körkortet det kommer gå kanon bra.

Planerna idag var att ta en tripp in till kalmar och kolla på skor till p men eftersom S inte ska med så ville P heller inte åka :/ så tydligen blir det inget. Ibland undrar jag ...ville bara säga det ;)

S ska läsa mitt arbete i dag och om det är bra så ska jag skicka in det sedan har jag tänkt vara ledig resten av veckan, från skolarbete i allafall. Men känner jag S rätt så kommer hon hitta massor med fel och jag får att göra. Annars tänker jag gå en promenad och filosofera lite, är alltid skönt att tömma huvudet till fågelsång, önskar bara att S skoskav skulle läka någon gång så man fick lite sällskap.

ha en bra dag. Kramizar :)

Inga kommentarer: