24 april 2010

Nattliga tankar vid midnatt den 25 april 2010

Klockan är 32.47 och jag är vaken eller inte ;) ögonen är som grus och jag vill bara sova. ni kanske undrar varför jag inte gör det då? Ja vad svarar man på det... Så här är det har levt så länge nu med att oror mig över p att när han väl är ute med kompisar så kan jag inte slappna av :( jag bara ligger och snurrar och fantiserar det ena värre än det andra. jag messar ( dock inte så mycket som jag skulle vilja, typ var 20 sekund)och frågar snällt när de kommer...snart får jag tillbaks så här sitter jag. har sett brottsplats försvunnen, blipat till Die hard 4 fram och tillbaka fattade inte mycket av något ;) knäpp är jag men jag rår inte för det är ju mamma ut i fingerspetsen och kommer alltid vara det.

Har suttit och tänkt på den stackars killen som förlorade sin pappa nu i veckan en kanon go kille och även hans pappa var kanon. Man kan ju undra varför men få ett svar tror jag inte. jag hoppas verkligen att det kommer gå bra för E för han var så glad i sina pappa och pappan i sin son.Vet ju hur det känns men jag är ju inte typ 10-11 år utan vuxen. Ibland undrar jag om det finns någon där uppe som bestämmer om man ska leva eller inte och vem är då denna person ( ?? )som bestämmer vad som ska ske här nere? finns det verkligen någon för varför göra så många ledsna? nu blev det djupt inte min mening, vi lämnar ämnet.

Morgondagen ska visst bjuda på sol, såg vädret så kanske ska jag räfsa om jag vaknar förstås. hela min sov cirkel är rubbad och man kan ju inte få igen förlorad sömn har jag hört ;)Bra däremot är att jag sluppit näsblod nu i två dagar så underbart, är nog bara för att jag skulle testa syrrans tips om isbiten. men men den brukar återkomma precis som räkningarna på posten ;) Ja ha vad gör jag nu då? är absolut inte van vid att vara uppe så här sent och på faccan är det ganska så dött :/ Lägger jag mig så somnar jag.... blir nog att surfa runt ett tag till.

Sov gott ni som kan och många kramisar till er, ni är speciella det vet ni ju :D

Inga kommentarer: