18 april 2010

Kattkel och fika, me like 180410

Har varit och fikat hos Efva och kelat med dessa godingar. Älskar kattungar det är så härligt med deras energi och nyfikenhet, precis som små barn. Fick nybakade kakor med och det var inte illa ska ni veta, själv har jag i ett svagt ögonblick lovat att baka bullar så jag vet vad jag ska göra nu i eftermiddag i allafall ;) men vem tackar nej till nybakade bullar ? inte jag i allafall. Tråkiga är att nu skiner solen och jag skulle verkligen vilja ut och gå en sväng men magen är full med tacos så jag orkar inte. Hoppas den är kvar efter baket ( tror jag inte). Men det är ju en ny dag i morgon och då ska jag ju cykla med så jag överlever troligen ;)
K har fixat en sak att stå på till garage taket så nu kommer vi upp på vinden igen. Väldigt bra tyckte S och jag men inte ville han ta ner nåt inte :/ Verken S eller jag är så där sugna på att klättra uppåt då vi är höjdrädda, får se om vi kan övertala dem att ta ner några lådor i veckan. Ska ju på loppis på lördag och jag vet att det finns en hel del leksaker på vinden och det vore ju bra att få ner dem.





Ha en fortsatt trevlig söndag :D

1 kommentar:

Tiagirl sa...

Missade det där med att ut å gå! Sorry!! Fast jag ade nog inte kunant gå så mycket ändån. :(