24 april 2010

Lördag den 24 April 2010

Upp redan klockan sju :/ gillades inte. Var skit slut, men har lärt mig att upp måste jag så det är bara att resa sig typ ;)Gårdagen var bra, ungdomarna skötte sig exemplariskt och det var roligt att snacka lite skit med de andra :)Cyklade hem runt 23 tiden skulle ju upp tidigt idag. Ja då var det dags för loppis i b-måla igen då. Bilen var full med skit som vi plockat ihop och om jag ska vara riktigt ärlig trodde jag inte vi skulle sälja något alls men ack vad jag fick fel. Folk var som tokiga och sakerna bara försvann en efter en :D jag grät ju inte precis, när vi åkte hem med en betydligt tommare bil så var vi desto rikare, ca 1000 kr. Inte illa blir mat pengar till stockholmsresan. Tänk att någon vill ha mina gamla prylar ;)Men det känns bra för att bara slänga är jobbigt. Nu blir det ett par kartonger ner till Röda Korset på måndag så inget har igentligen kommit tillbaks och det är det bästa :) Måste röja har hur mycket skit som helst och nu när köket blir mindre med så finns det ju inte plats. Men jag tar lite då och då till S förtret ;) hon vill slänga allt på en gång och bara handla nytt men man är ju inte miljonär precis :)
Maken är i F-ryd och gräver och väntas inte hem än på ett par timmar, alltså kan jag ha lite ego tid, promenad kanske är ju faktiskt bra väder men blåser :/ det tycker jag allt kunde sluta NU. Ikväll ska vi grilla Premiär :D längtar sommar varning ;)Men jag är så trött så det blir 5 min på soffan innan promenaden :) ha det gott.

1 kommentar:

Caroline sa...

det hade jag helt glömt bort att det var loppis idag :( jag älskar att gå på loppis.....

härlig känsla att ha köket hemma va?

Förbannade ungar...............