14 april 2010

Onsdag den 14 April 2010

Upp med tuppen halv åtta ;) väckte en stendöd son ( fnissar lite) alltid kul för han blir såååå glad ;)
När han väl kom iväg började jag sanera mitt hus, ni ska bara veta hur skitigt det var här och även fast vi dammsugar typ 3-4 gånger per dag ( tror jag), var kommer allt damm ifrån ? man kan ju undra hur det blir när vi river vägen :0 menar det lär ju vara spån mm i hela huset :/ Undrar lite vad jag gett mig in på :D Men det är bara att inse fakta, jag kommer att ha ett skitigt hus och får helt enkelt gilla läget bara. Samtidigt som jag städade så gick tvättmaskinen och jag han även med att deklarera :) bråka lite med banken och leta fram räkningen på köket, ska betalas ikväll :) Grannen knackade (har ingen ringklocka längre) på och frågade om sällskap på en promenad och visst jag bangar sällan så det blev en sådan med. Lunchade med S när hon slutade jobba, var så gott med mat. Sen hamnade vi på altanen i en timme, är 19.8 grader där ute så vi led inte precis ;) S låg till och med i bikini, så långt gick inte jag dock utan det blev uppdragna byxor och tröjan på sne typ. är så himla rädd att bli sjuk nu när det är praktik, vill inte missa en endaste minut ju :)

Efter vi hängt upp lite tvätt begav vi oss till bibblan och lämnade tillbaks en del böcker som jag lånat till denna delkurs. In en snabbis på Konsum med och sedan till Apoteket, S ska testa de där receptfria laktos tab som finns, men attan så dyra de var 119 kr för 30 st. ja ja hjälper de bara så är det värt det. Nu kan jag då säga att jag är ganska så trött, det värker i mina smalben och jag håller på att somna, en powernapp kanske skulle sitta fint ;) ska ju inte börja med maten än på ett par timmar och den sköter sig själv, blir kålpudding m pot och sås, lingon och grönsaker. Ikväll är det min tv kväll :D det börjar kl 19 och håller på till 23.00 jag kommer vara trött i morgon när jag ska upp vid halv sju men vad gör man, måste se true blood bara, så är det.
jag hoppas ni tagit vara på solen idag och njutit mycket för man vet aldrig den är på besök ;) ha en fortsatt trevlig dag kramizar :)

Inga kommentarer: