25 april 2010

Söndag den 25 April 2010

mer död än levande i morse, orkar inte riktigt med det här natt livet ;)Även om jag BARA är 25 ;)Dagen har varit underbar, solen skiner ju och jag är glad. Körde upp K till F-ryd och sedan hem och rev ur allt ur sängarna, tvättat och nu är det mesta torrt Me like. under tiden räfsade jag på baksidan, har hunnit med ca 3/4 sedan hade jag för ont i händerna, i morgon är det blås varning. Men det måste göras för att gräsmattan ska bli fin till sommaren. han även med att klippa bort en massa döda kvistar och annat skit från de få blommorna som jag har och som fortfarande lever ;)S har städat bilen och P har putsat sin moppe så fin så. Alltså vi har varit ute i det fina vädret hela familjen :D Nu däremot sitter vi alla inomhus och glor på den skärm, vi borde skämmas, men ibland är det skönt att sitta här en stund och bara vara för att sedan sätta fart igen. jag ska ut och gå en långis innan jag sätter igång med maten och bädda rent i sängarna för det behöver jag. Så gott folk jag hoppas ni har en underbar trevlig söndag med era nära och kära...kramizar :D

1 kommentar:

Caroline sa...

Tack för din kommentar den värmde.
Flitiga ni har varit idag, vädret gör att man får energi.
Kram