9 april 2010

Fredag osv......

Blir så depp, har haft en dag i ett helvete idag kan jag säga :( Vi har varti i varenda skoaffär i hela Kalmar och inte ett par skor passade :/ Det är ju fördjävligt. Idag mätte vi fötterna och upptäckte att det skiljer nästan en cm på höger och vänster, menar hur ska man hitta skor som passar då! Han blev ledsen och jag blev ledsen S var mest irriterad för att det tog sån tid. Det slutade med att vi sket i alltihopa och åkte och köpte godis. Han sa att han går i det han har och sedan går han barfota, mm precis en mammas dröm. En kille sa att man kunde få hjälp om det var för stor skillnad på ens fötter måste kolla upp det, kan man få hjälp tänker jag fixa det för köpa 2 par skor blir inte billigt precis.
Maken står och svär i hallen, slår näven i väggen och resultatet blir en massa fula ord och en svullen hand, visst är livet bara underbart ;) Idag kanske vi skulle stannat i sängen och bara skitit i denna dag för den har då inte varit så underbar precis. Så nu slutar jag för det är väldigt negativt ser jag :) ha en bra fredagskväll.

Inga kommentarer: