11 april 2010

Söndag den 11 April 2010

Söndag dagen då man ska slappa och ta det lugnt bara. Visst det gjorde jag ju i går :/ Blir totalt handlingsförlamad och jag vet inte varför, tar mig inte för något alls. Stod och tittade på maken när han tog ner väggen :0 han blev ganska så irriterad på mig ;)men det bryr jag mig inte det minsta om.
Idag har jag planerat att åka en sväng till Ålem och hälsa på min farmor, alltid lika roligt att träffa henne men alltid lika jobbigt för hon är verkligen gammal nu :/ Jag hoppas och tror att vi får fira hennes 99 års dag i maj som vanligt :)Tänk att ha levt i 99 år!!! Det är väldigt länge eller hur, förhoppningsvis får man vara med ett tag innan man trillar av pinnen om man ska gå på mina släktingars ålder i allafall.

Solen lyser med sin frånvaro idag med så inget arbete i trädgården precis, förhoppningsvis kan man ta sig en promenad i eftermiddag, känner att jag behöver det efter i går med äppelpaj ;)
P har haft L här i natt med men de är ovanligt duktiga :)har inte hört dem överhuvudtaget och då ska ni veta att jag ligger vaken en hel del på natten så jag är impad av dem faktiskt. Nä he nu får jag sätta fart. Ha en bra dag :)


kramizar

Inga kommentarer: