9 april 2010

Snart lördag den 10 april 2010

Har fått en ny person att gilla, Petra Mede. snacka om skön person, gillade henne redan förra året när hon var programledare för melodifestivalen. skön humor och bjuder verkligen på sig själv. ikväll var hon med på sås ska det låta och jag skrattade så tårarna rann. Vad säger man, sjunger hellre än bra ;)stämde in ganska så bra på henne men så skön.

började titta på en film, The box. Den var inte otäck men så där krypande, gillar inte att sitta på helspänd en hel film och inte veta om det kommer hända nåt eller inte. Kan inte säga att den var otäck bara jäk...obehaglig att se. Såg inte klart den, S får berätta slutet istället annars kommer jag ligga vaken hela natten och analysera den bara.

p har L här i natt och de kom hem nu för en stund sedan, första gången på väldigt länge som jag inte varit orolig när han varit ute, skönt ska ni veta. han hade varit på solhem ett stort framsteg, me like :)
Nu då ska man lägga sig och snurra i sängen ett par timmar eller?


Natti ;)

1 kommentar:

Tiagirl sa...

Hu...jag tycker verkligen INTE om Mede...jag får rysningar bara jag hör hennes hemska röst!!!