2 april 2010

Långfredag den 2 April 2010

Tänk att man kan vara så himla glad för någon annans skull :) i natt har jag drömt om bebisar och det var underbart, fick en bild av en stolt mormor idag och jag bara säger det vilken liten goding. Hoppas verkligen att de kommer ner till Öland i sommar så man kan hälsa på. Dagen börjades med en liten sov morgon, solen sken i och väckte mig runt halv nio. Frukost med tre av familjemedlemmarna är bättre än att sitta själv. Fixade lite och sedan tog S och jag tag i våra nya liv ;) vi gick den långa rundan alltså 8 km eller mer :D vi är skit duktiga ( i mina ögon i allafall;) Fick skoskav efter halva vägen men inte fasen gav jag upp för det bara att traska vidare. I morgon blir det Nynäs och sedan ska vi varva hela veckan, kan ju hoppas att vädret är med oss bara:)
Idag händer det lite grejer här, vet inte om jag har sagt nåt men det är på G nu :D >Vi har börjat med vårt kök och jag är så glad ( just nu i allafall ;) Det nya köket kommer den 23 april och förhoppningsvis är väggen nere då men det märks. Garderober och liknade är bort från ena vä'ggen och vi har tömt nästan hela vardagsrummet. Känns bra ska ni veta ;) Vet dock inte om jag är det om ett par veckor när allt är kaos här hemma men som vanligt är det bara att gilla läget och se glad ut för i slut änden blir det bra.

i kväll ska vi ut till Oknö och äta påskmat med gänget, ska bli najs. Gillar att umgås med dessa goa människor och mat ja det gillar jag ju med ( tyvärr) så det ska bli kul.

Var det någon som såg The Forgotten i går på 5 an?


Amerikansk kriminalserie från 2009-10. När polisen inte kan lösa fall med oidentifierade mordoffer lämnar de över det till den Alex Donovan och hans grupp av amatördetektiver. Här försöker de lösa fallet med ”Highway Jane”, en ung kvinna som hittades död i skogen.
Medverkande: Darlene Vogel
Avsnitt: 1 / 17 Produktionsår: 2009-10



Tyckte det var bra, blir ännu en ny grej att följa. Kanske dags att luncha lite sedan ta tag i att plocka ner bokhylla och rensa bland gamla skolböcker...TRÅKIGT ja men gör man det inte nu får man göra det sen och det vill jag då inte.

Passa på att njuta av solen och ät lagom med godis för det är ju faktiskt påsk ;)

Många kramizar till er alla, ni är kanon bara så ni vet :)

1 kommentar:

Caroline sa...

Härligt att det är på G på allvar nu med erat kök.

Japp jag såg forgotten ,jag tyckte med det var bra. Kanske inte överdrivet men det går att titta på. Var det någon nära som fick barn så får man gratulera om du blev något, om du förstår vad jag menar.
Fortsatt trevlig helg
kram