10 mars 2010

Onsdag..tvkväll, me like ;)

Onsdag idag :D det betyder massa mys vid tv, me like. Har precis pratat med b och nu är det bestämt att vi ska på revyn den 26/3 kl 19.00. Fick ju en sådan biljett i julklapp av kommunen ( kors i taket) och då ska man ju självklart utnyttja det. Har inte varit på ett par år nu men vet att det är ett proffsigt gäng som jobbar hårt för att genomföra denna show så jag ser fram emot det :)Har även bokat bussbiljetter med silverlinjen från öland när vi ska till storstaden i maj. Skulle ha flugit men jösses så dyrt det var nu kommer vi både dit och hem för samma pris som en enkel resa med flyg. Menar man kan ju shoppa lite för de pengarna istället ;) eller hur?Suttit och finslipat med det slutar hela tiden med att jag lägger till en massa konstiga saker och det låter hel sjukt så igentligen ska jag nog bara skita i allt och låta S läsa igenom och sedan börja träna på att läsa det högt. Blir nog bra

Ikväll då tv :) Kl 21.00 är det grey Anatomy på tv3 och vid 22.00 är det true blood på svt1. Bland det bästa man kan se på tv just nu , tycker jag i allafall. nu ska jag slacka ner min dator och vara lite social med maken och barn, men maken är lite små sur så vi får se om jag orkar med honom ;) ha det så bra gott folk kramizar ;)

2 kommentarer:

Caroline sa...

Haha, ja Alice sa det att fröken som var på dagis när Tova gick där ska komma till oss sedan och jobba hos oss. Gissade på att det var du och jag hade rätt ;D
Du är omtyckt ska du veta :D hon längtar :D

Kram

Nettan sa...

Anders och jag ska på revyn den 26:e också.