21 mars 2010

Söndag den 21 Mars 2010

är förvånadsvärt pigg idag, sovit mer än noll känns det som men det kommer väl surt efter, som ikväll typ. Hade en trevlig kväll igår med god mat och sällskap. Satt och pratade och tittade p tv. Tisslut hamnade vi nere och kollade på en gammal klassiker Jyrassic park nr 2. jag var lika rädd som första gången, ja jag är sådan :) får väl lära mig leva med det. jag är alltid livrädd för otäcka filmer, nu skrattar ni säkert och det får ni. Jag tycker inte om att bli skrämd och på film är det värre, när man inte har en aning om vad som ska hända, musiken är hemsk och hu jag mår skit alltså. Jag har däremot vuxit upp med en mamma och syster som älskade rysare så jag har sett min beskeda del. Men jag satt alltid utan glasögon ( som jag enbart använde på den tiden) och med hörlurar med musik på, glad musik, men jag mådde skit dåligt och många nätter sov jag i soffan bredvid mamma..högt upp i åldern kan jag säga ;) Men idag väljer jag vad jag vill se och är nöjd med en deckare, drama eller komedi. Helt nöjd med att sitta och tänka vem som är mördaren och mina favvos är Mord i Midsomer, Mord i sinnet ja det finns ju många när man tänker efter. men ni som älskar att bli skrämda, ja jag har lite svårt för att förstå det men det är era liv :)

Idag har jag haft en väldigt givande dag med familjen i Kalmar, mer än nöjd med det besök vi varit på, det tog en jäv...tid men nöjd är vi :)

Nu ska jag ta maken och gå en sväng och kolla in J nya tapeter. ha en trevlig söndagskväll :) kramizar.

1 kommentar:

Caroline sa...

Tycker inte heller om skräckisar och rysare ngt nämvärt. Det går väl titta på, men jag föredrar kärleksfilmer och drama.
Har ni börjat med erat kök ännu?
kram