26 mars 2010

Fredag den 26 Mars 2010

Efter en lång och ganska rörig föreläsning börjar jag tappa lusten till att plugga. blir så trött när det inte kan göras seriöst utan bara prata på och enbart en vägstänk. Ja ja nu har jag lagt den bakom mig med men hittills är allt bara en endaste stor röra i AU2, tycker jag då.Känns lite meningslöst men jag fick träffa tjejerna och det gillar jag :) Efter mötte jag upp S som åkte med mig in idag, han hade handlat lite fina vårkläder..önskar jag kunde det med men jag smällde alla mina pengar på mat och allt annat som man tydligen behöver. jag tycker man kunde ta en tablett och sedan slapp man äta. låter kanon i mina öron då slapp man laga mat varje dag men om jag är riktigt ärlig skulle jag nog sakna en hel del gott som man stoppar i sig ;)Lite tvådelad där tror jag allt. Älsklingen var hemma när vi kom och han hjälpte oss att bära in, sedan tog S och jag oss en promenad bort till Spelcafeet och bet. Det börjar bli riktigt tomt där borta, de flyttar snart till nya lokaler och det är så himla snyggt. kommer bli kanon bra.

Ikväll blir det lite Tacos innan revyn. Vill inte sitta där och vara propp mätt precis och om jag ska vara riktigt ärlig så åt S och ja på Mc Donalds när vi var i Kalmar ( var länge sedan jag lovar ;)och jag är mätt än men de andra är ju hungriga så nåt måste vi få i oss.

När vi åkte hem stod ute tempen på 17.5 grader, kan man annat än le. Försöker dock ta det med lite ro för det blir med säkerhet ett eller flera snö/blask oväder innan våren gör riktig entré men såg en citron fjäril med och det är ett vår tecken för mig i alla fall.

u ska jag vila lite innan allt stå hej men ha en trevlig fredags kväll allihopa, kramizar :D

Inga kommentarer: