19 mars 2010

Fredag den 19 Mars 2010

Uppe med tuppen idag med, denna vecka har jag allt slagit rekord :) Fick iväg sonen och sedan började jag förbereda för att städa, väntade på S. Vi bestämde igår att vi skulle ta en rask promenad innan frukosten. jag höll på till tjugo över åtta men sen höll jag på att hungra ihjäl så jag fick väcka henne, då låg hon i sängen och undrade när jag skulle komma...jäkla unge ;)Men det var en skön promenad, lagom kall men en mage som skrek oavbrutet efter mat. Var gott att äta sen kan jag säga. S satte sig vid datorn och jag började att städa, det var VÄLDIGT välbehövligt. Nu har jag ett fint hem både uppe och nere och jag är skit slut. Lunchade med S och sedan hamnade jag en stund vid datorn. Tyvärr brukar de där stunderna bli lite för långa. Men vid två tiden drog S och jag oss ut i stora vida världen ( Mönsterås city), fixade både spelcafeet och gymnasiet och sedan hämtade vi upp P med och han fick hänga på och handla. S skulle jobba så hon stannade kvar på Algots, ska hämta henne sen. Är trött och tycker det är alldeles underbart trevligt att det är fredag och att det finns en godisskål i vardagsrummet som bara väntar på mig ;)
Det som känns ännu bättre är att veta att det är massage i morgon 10.15 och ni må tro att jag ska njuta ( om det går förstår, har lite för ont kanske) är alldeles för länge sedan som jag var på det, massage alltså. Nä tror jag ska stänga av datorn, ingen är ute någonstans eller så vill ingen prata med mig bara ;) ha nu en trevlig fredag och mys det ska jag. kramizar på er alla :D

Inga kommentarer: