3 mars 2010

Utmanar :)

Jag har blivit utmanad av Caroline:)

  • Varje "spelare" börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv.
  • Bloggarna som blivit utvalda ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Tills slut väljer bloggaren ut sex nya bloggare och gör en lista av deras namn.
  • Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras blogg och låter dem veta att de blivit utvalda och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.
  1. Jag har alltid hatat att vara lång, nu har jag insett att det har flera fördelar än nackdelar.
  2. Är väldigt rädd för att bli ensam, har ett stort behov av att bli bekräftad.
  3. Min stora dröm som ung var att bli Polis, sökte faktiskt in en gång men som ni förstår blev det inget. idag kan jag förstå att det inte hade fungerat det är ju barn som jag ska arbeta med.
  4. Ett av mina stora steg här i livet var att flytta från Stockholm, där jag absolut aldrig har passat in hur mycket jag än försökte.
  5. En av mina stora passioner här i livet är att gå på konser. Har hunnit bli en hel del.
  6. Har en jobbig förmåga i min släkt som gör sig påmind då och då, jag får konstiga "besök" av mina döda släktingar och min största fasa är att min mamma ska komma på besök. jag är inte rädd och det är bara en jobbig känsla att i förväg få veta lite mer än man kanske vill veta.
Jag utmanar följande personer

Efva
Nettan
Ellen
Cecillia
Ida
Emelie

Inga kommentarer: