31 mars 2010

Onsdag den 31 Mars 2010

Idag klev jag ur sängen tidigare än nödvändigt, ovanligt. Ska in till Kalmar på en föreläsning om Flyktens barn men innan ska tjejerna och jag träffas på Eklunds och fika :D Det har jag sett fram emot länge. Vi var mer eller mindre stammisar på Eklunds när vi gick på Dramat och man saknar det faktiskt, kanske inte plånboken dock ;)S ska med in för hon ska ha bilen och åka ut till modehuset när de öppnar och shoppa ( IGEN) en annan önskar man kunde handla en grej ibland men S handlar jämnt, men det är hennes pengar och hon har själv slitit ihop dem så inte klagar jag inte. Men det vore kul att ibland kunna handla något till sig själv men den tiden kommer väl hoppas jag.Föreläsningen ska väl vara så där vad jag har förstått men det är alltid bra att vara närvarande. Sedan är det bara att börja skriva på uppgiften som ska vara klar den 8 April. Gårdagen skapade en lust att arbeta igen, att vara ute med barnen istället för att sitta där med böcker och skriva en massa. Ska bli så underbart att vara ute i 4 veckor tyvärr har vi en massa uppgifter men denna gång tänker jag vara duktig och börja direkt så man kan slappa på slutet och bara vara med barnen :) Nu blir det att få upp sonen så ha en bra dag :)

Inga kommentarer: