27 mars 2010

Lördag den 27 Mars 2010

Antar att jag måste skriva några rader. Vaknade tidigt pga en liten gullig gul sak, men jag var inte lika gullig tillbaks kan jag säga. Vem fasen vill gå upp klockan halv fem en lördags morgon? Inte jag i allafall. Det värsta är att han ska ha sällskap till matskålen :0 Jag tycker han kan gå dit själv...skit katt. Men jag älskar honom över allt annat ändå¨( fast inte i morse dock ;) Åt frukost med maken lugnt och skönt. Gillar att sitta där med tidningen och bara slappa, äta och läsa det är min melodi har jag kommit på. Kanske skulle ta min bok till skolan i morgon och se om det går lika bra ;)Tror inte det. Den jag läser nu heter Flyktens barn och är äckligt ruggig. man får kanske lite för mycket info ibland, gillar inte att läsa om barns lidande, tortyr mm :/ jag blir ledsen då. Som ni vet tycker jag att alla barn ska ha samma villkor vart man än lever i för världsdel men det är långt ifrån verkligheten :´(Jag ska dock ta mig igenom den och sedan skriva korttext 4 men inte idag...det får bli i morgon :)
Ja idag har jag haft roligt, följde med B ner till sporthallen och kollade in fotboll, det var både små och stora spelar. Vi var där för att se de äldsta spela boll och det är alltid lika roligt ;) måste bara få säga att de imponerar på mig väldigt mycket för de slog ungdomarna. Ja det är kil att komma hemifrån och få skratta lite ;) Gick till Algots och handlade, ikväll kommer gänget och jag ska bjuda på varm smörgåstårta :) Det gillas alltid. Men när jag kom hem upptäckte jag att det var flera timmar tills de kommer och att jag faktiskt kunde vila lite, så jag hamnade vid datorn. Men jag ska bara göra ett kort nedslag sedan börja steka bacon och förbereda så mycket som jag kan.

Läste på löpsedeln att det var Mattias som vann Let´s Dance :) kul ett stort grattis till dig. Claudia blev väl inte så glad kan man förstå men att komma två är inte fy skam, jag hade varit skit nöjd om jag klarat första träningspasset ;)Jag såg det inte för vi var på revyn men är ingen stor älskare av det programet ändå så vad gör det en dag som denna :)

Ha en fortsatt trevlig helg och GLÖM inte att ni är speciella :) Kramizar.

1 kommentar:

Caroline sa...

Någonstanns måste man ju börja för att det ska hända något. Ett par lådor eller skåp är ju bättre än inget.

Alfred har vägt mest utav våra, han vägde 3635 ändå gick jag över 10dagar med honom. Det är väl det som skrämmer mig mest att den ska vara stor.Men man är väl så uttöjd så det sär väl bara swish ;D

Hade också velat se revyn, Lotta är ju bara bäst. Men jag tycker det är lite för dyrt tyvärr.

Ingen rolig väckning du fick dumma katt :)

Hoppas ni hade trevligt ikväll och att de uppskattade din smörgåstårta.
Kram