23 mars 2010

Tisdag den 23 mars 2010

Tisdag och vart tog solen vägen? Ska regna idag såg jag på nyheterna i går men kan hoppas att det är hos grann kommunen eller nåt ;) Idag sitter jag här ensam, ovanligt. p är på praktiken och S är och jobbar. Ska själv åka snart, har dock ingen lust känner jag. Allt är så rörigt och man har ingen aning om när nåt ska vara inne osv. Men som vanligt är det bara att gilla läget och att se glad ut ;)

Kommentar svar:

Nettan: KLART jag blir nyfiken :) Älskar överraskningar ju.När får jag veta den då??????? Massagebordet står uppe så bara hör av dig så kan jag massera dig :) No problemas. Jag är hemma onsdag efm, S ska in och göra en Gastrop... någonting och jag tro att vi är hemma framåt eftermiddagen men ring innan. och hela torsdagen, ska plugga mn hinner massera lite om du slutar tidigt typ :)

Caroline: Ja högskolan är lite speciella man får vara duktig att gå ut på Moodel och kolla förändringar. Och ja det är svindyrt att åka in för en timme, nästan 10 mil ju :/. Jag kommer till klassen torsdagen den 15 April, hel sjukt men vi börjar i slutet av en vecka :/ tycker allt att vi kunde fått börja redan på måndagen. Men jag ska försöka komma två dagar innan detta för eftersom jag ska vara ledig i maj när vi ska till Stockholm så måste jag jobba in de dagarna så det kan bli när som helst. Hälsa till alla dina godingar :)

Nu ska jag fixa mig en mat låda och sedan dra iväg. ha en bra dag alla Bay :D

Inga kommentarer: