6 mars 2010

Lördag den 6 mars 2010

Lördag morgon, underbart att vakna själv utan klockor och måsten. man kan ligga där och bara njuta av värmen och se solen skina in genom fönstret :) Frukost med mig själv, ungarna sov och K kollade på något vid tv men det gör inget för alla är nöjda och då funkar det bra. idag har jag många planer, vet dock inte hur jag ska hinna med eller lyckas lösa dem. Jag MÅSTE börja skriva på mitt manus men vet fortfarande inte vad jag ska skriva om..integrering kanske? Varför ska det vara så himla svårt att välja något bra? Måste ut i solen och gå en lång promenad. Ska gå förbi nere hos H med och kolla in de nya lokalerna, så spänd :)Jag ska hinna laga Lasagne och mumsa i mig det med familjen och sedan klockan fem ska K och jag till P. Vi ska äta gott och spela kort/Wii, ser jag fram emot. Mår bra av att umgås med vårt lilla gäng.
I går hände det något roligt faktiskt. S har pratat en längre tid och att Lady Gaga kommer till Sverige och ska spela på Globen den 7 maj. jag gillar väl inte henne så där men visst det går att lyssna på, men jag tror att hon är en entertainer och att det kan bli väldigt underhållande att se henne live. I går började S med stora övertalningen och ja jag gav med mig. Jag lånar pengar av henne( hur sjutton jag ska kunna betala tillbaks är en annan femma)vi skulle boka hotell men det gick inte :( så då kom jag på en smart sak. Min syster A bor ju numera i storstan så jag ringde och frågade och visst vi får bo hos dem, hon blev väldigt glad :)Så nu ska vi bara boka flyg biljetterna med..alltså av allt detta blarr så kommer det här...Jag el Vi sara och jag ska till Globen den 7 maj och se LADY GAGA :D NÅGOT KUL ATT SE FRAM EMOT DET BEHÖVER JAG ALLT ;)


Nu blir det en liten promenadis så so long. ha en bra lördag och kramizar på er :)

1 kommentar:

Caroline sa...

Åhhh! Gu va skoj hoppas ni får en härlig vistelse i storstan. NU blev jag avis på dig istället vill också se henne ju. Men då har man väl fullt upp med en ny liten Forsabo :)
Ha de gött
kram