25 mars 2010

Torsdag den 25 mars 2010

Idag vaknade jag med ett leende på läpparn men det försvann väldigt fort :( Bråkade med sonen så gnistorna flög men han tog ett eget beslut och nu får han stå för det själv tänker inte rädda honom. man kan inte hjälpa dem i alla evighet och inte när det är fel. Nog om detta, S jobbade stackar men fick åka hem, det som gick så smärtfritt i går eftermiddag kom idag istället, värk i både mage och hals. Men duktig som hon alltid är har hon suttit och räknat på sin matte hela dagen. Är inte så lite impad av henne att ge sig på matte C men vill man något så går allt. Själv har jag läst ut en bok och skrivit en korttext till, har även påbörjat nr 5 med. Känner mig väldigt duktig. Men tack och lov kom A vid halv ett tiden och gav mig en välbehövlig paus från skrivandet och läsandet. Jag masserade henne och fick ingen träningsvärk, kändes bra och vi fikade med..ni som känner mig vet att jag älskar att fika ;) Fick ett himla fint halsband av henne blev så glad, TACK det värmde mycket ska du veta :) A är väldigt duktig på att tillverka smycken så om ni läsare är intresserade besök hennes blogg/hemsida finns massor av fint att titta på och när ni väl är där kan ni handla lite med ;) Efteråt skriv jag lite till innan jag tog mig en sväng förbi affären, är ju våffeldagen ( hoppas jag ingen har missat :) och självklart är det våfflor på menyn ikväll. Ingen topp middag kanske och absolut inte nyttig men jäkla så gott är det ;)




Ha nu en trevlig våffeldag och ät inte ihjäl er ;) kramizar....

Inga kommentarer: