7 mars 2010

Söndag den 7 mars 2010

Söndag morgon och solen skiner så vackert in genom fönstret bakom mig. Sitter här vid datorn och försöker verkligen skriva ner något till mitt uppgift men inte ett ord kommer det, mår skit. Får ta en promenad och rensa huvudet och hoppas att det kommer något i allafall. Gårdagen var himla kul. kan säga att det dracks ur 4 vin flaskor och jag skrattade en hel del ;) Det värsta var min rygg värk, vi satt på ganska så hårda stolar och till slut trodde jag att ryggen skulle gå av men det gjorde den ju inte ;) himla tur för lilla mig ju. Inte fick jag se melodifestivalen heller för P hatar sådan musik men lyckades få sonen att kolla på svtplay och då såg vi att Pernilla och Jessica gått vidare. Min lista var inte riktigt rätt men det var ju vad jag trodde :) Grattis får man väl säga till dem då. P hade fixat två kanon goda pajer, en Hawaii och en färs med salami. Väldigt gott och sedan en sallad till, det var precis lagom. Vi spelade TP och det är ju inte min starka sida kan jag då erkänna, men jag kom tvåa J vann förstås och det var väl bäst för husfriden ;) Sedan övergick vi till kort lång och plump. Det vanliga känns bäst i alla väder. Var en himla massa prat och skratt så vid halv två när jag körde hem i kylan ( 5.5 minus) så tyckte jag att jag haft skit kul och var så nöjd så och jag är ganska så säker på att de andra hade det med ;) det såg ut så i allafall ( fnissar lite) Ibland är det bra att vara nykter jämnt, man har så mycket kul att berätta för alla senare ;). Nu ska jag surfa runt lite och kolla vad mina bloggisar har haft för sig sedan i går. ha en bra söndag kramizar :D

Kommentar svar: Caroline :)
Ja det ska bli så kul, tror att hon är en riktig underhållare och sånt gillar jag, kanske inte all hennes musik men vad sjutton skit samma. Det ska bli så kul så, kommer fota och dela med mig så du kommer få se du med :) Du kommer ju som sagt var ha en liten goding att pyssla med och jag hoppas att jag får träffa er på stan någonstans och kolla in den lille sedan..älskar barn i alla dess former som du vet :) ha det nu så bra och var rädd om dig, är inte så långt kvar nu :D

Inga kommentarer: