29 mars 2010

Måndag den 29 Mars 2010

Grått och regn, kände nästan för att stanna kvar i sängen. men upp duktig som man är och fick iväg sonen, tog mig en rask promenad innan frukosten med, känner mig väldigt duktig. Måste ta tag i mitt "daller" inte för att jag tänker hårdbanta för det klarar jag inte, älskar att äta ju ;) men röra på mig det dör man inte av så det ska bli mer promenader och framför allt längre så det biter lite mera. Idag har jag två saker som måste göras, skriva två korttexter 4 och 5. 4 är viktigast och den är klar så det känns najs, 5 är med klar men det är mest en bokrecension känns det som men uppgift som uppgift. har kämpat med dem eftersom jag tänkt försöka få vara på min VFU plats i morgon, måste arbeta in två dagar för dem som vi är lediga i Maj.Ska ringa till henne sen eller kanske bättre att åka dit ...ja vi får se jag har till ett på mig att bestämma det :)Annars blir det till att tillbringa agen nere i källaren med tvätten, fattar fortfarande inte varför jag samlar på mig sådana högar, hatar att stryka så det är kanske orsaken. Stryker inte lika mycket i oförsig som jag gjorde när barnen var små men en del bara måste jag..

Blev ett uppehåll visst. klockan är nu 12.29 och S och jag har hunnit med ännu en promenad och även att luncha, blev varm smörgåstårta kvar sedan i lördags och den var ljuvlig idag med ;) Älskar mat inte bra sak att älska ;).
Nu ska jag ta bilen bort till Mölstads skolan och höra om jag är välkommen i morgon. ha en bra dag :)

Kramizar

Inga kommentarer: