26 mars 2010




Varit på Revyn i kväll och den bjöd på många roliga skratt :) Måste erkänna att jag är imponerad för bara ett par år sedan var det inte samma klass som ikväll. Det är ett sammansvetsat gäng som verkligen bjuder på sig själva. kan säga att jag har skrattat massor men allt var inte roligt men det var bra ändå. Har inte speciellt vanlig humor så att jag inte skrattar kan bero på mig själv för alla andra skrattade ;)Är nöjd med kvällen och det var ju meningen att ha roligt och det har jag haft. Hem och ska snart krypa i sängen, är trött. i morgon ska jag läsa men även ta en paus och besöka sporthallen där Gif har en fotbolls någonting och J och M ska spela måste jag bara se ;)så det blir att traska dit vid tolvtiden, sen får jag väl fortsätta att läsa förhoppningsvis är den utläst innan helgen är slut så jag kan skriva korttext 4 och ev ha lite ledigt, tror jag dock ej på. God natt på er.

Inga kommentarer: