12 mars 2010

Fredag den 12 mars 2010

Fredag äntligen, jag både hatar denna dag och längtar till den. Idag är jag sjukligt nervös över min redovisning men har bestämt mig för att klara det. jag ska åka dit med en bra inställning...att göra mitt bästa, kan inget annat göra.Är det fel eller för lite referenser ja då får jag göra om det då. jag orkar inte gå med ont i magen och ångest över såna här saker mer...ändå kommer jag göra det eftersom jag har för lite tro på mig själv som en vis person sa en gång till mig ;)Men jag arbetar på det och lite bättre har det blivit. Åt frukost med en sur son idag, han har troligen får en vagel i ögat och har skit ont. Han tyckte att jag allt kunde skjutsa honom bara för det, nä sa jag och han tjurade ihop ordentligt ;) men det är bara tillfälligt. Hoppas han får en bra dag i skolan i allafall.Blev hembjudna av H och P för en stund sedan och jag bjöd tillbaka den 20/3, vi har pratat om det en lång tid att bjuda hem dem på mat och lite kortspel.
Igår beställde jag och betlade makens biljett till revyn så nu får även han följa med den 26/3. Kul att ha något att se fram emot, jag har ju börjat samla på mig en hel del nu. både konser och revy får se om det blir mera roliga saker framöver :) Nu ska jag fixa till mig, bädda och allt sånt där tråkiga sedan hoppas jag att S vaknar så vi hinner till spelcafeet innan jag måste åka in till Kalmar :/. Ni får gärna hålla tummen för mig vid 12.30 idag kramizar :)

Inga kommentarer: