18 juni 2009

Torsdag den 18 Juni :)

Vaknade vid 7 tiden idag av mig själv, klockan stod på halv åtta. Men låg kvar och bara mös i värmen gillar sådana stunder. Väckte sonen, lika slut som vanligt, fattar inte hur tonåringar kan vara så trötta? Men det är väll allt skit som händer i deras kroppar mm. Skjutsade honom till skolan, fast nästa vecka får han cykla, kan inte köra på han jämnt, även om han vill det. Hem funderar lite på hur jag ska planera dagen, S sover än men funderar på att städa av lite och ev. klippa gräset (om det inte börjar regna förstås)Tänker på blåklockans fest idag, hoppas det är uppehåll på fm i allafall.
Skummat aftonbladet och hittade en fantastisk grej om en mamma som räddat sin tre åring från en puma, undrar hur man skulle gjort men jag tror att jag skulle gjort likadant. Jag skulle döda för mina ungar.
Verkar som om Britney Spears ska gifta sig, man kan ju alltid hoppas att det är en redig karl denna gång och inte en som bara vill ha uppmärksamhet och pengar. Är glad att jag inte är känd, lite rikare kanske men aldrig att jag skulle vilja ha den uppmärksamheten som de har, alla fanatiker fy fasen.
I morgon är det midsommar och vi ska vara ute på Verkholm med våra goa vänner, lika kul varje år, dock hoppas jag att det inte slutar som förra året på akuten :( Dyker han i pollen slår jag ihjäl han :/ Tror dock att han lärde sig nåt annars vore det VÄLDIGT konstigt. S har vaknat och är på väg ut på sin morgon runda, joggande. jag blir trött av att bara se henne. skulle gått i dag men knät har börjat bråka med mig igen och vill inte ha det svullet och värkande så jag skippade promenaden på morgonen, blir ju till att gå i Kalmar senare idag och sedan en sväng i kväll så jag överlever nog ;)har fått mina skattepengar och tänkte se om jag hittade mig en jeanskjol, skulle verkligen vilja ha en men är igentligen ingen kjol människa, gillar mina jeans och shorts går med bra men kjol, ja vi får se. Vill också vara fin i morgon. Ska handla lite mat och sånt som vi ska ha med oss ut i morgon, vi delar upp all mat och sedan hjälps vi åt att fixa den, kul :) Alla samarbetar. Kanske blir årets första dopp med, de fixade poolen igår och förhoppningsvis får de upp lite värme i den tills i morgon, sjön är inte att tänka på måste minst vara 20-25 grader för att jag ska doppa tån i ;)
Nä nu blir det lite nytta. :D

Inga kommentarer: