2 juni 2009

2/6

Hej och hå dagen D är inne :)
Upp tidigt idag, inget vidare. Skulle träffas klockan 7 i kalmar och det gjorde vi, 7 trötta tjejer. Men förmiddagen gick snabbt och plötsligt var det dags då. Snacka om nerver förstår dock inte varför det är barn och de uppskattar det mesta bara det händer saker framför dem. Första omgången hade vi lite för bråttom och snacket efteråt gick väl så där men godkänt var det, nöjda. Sedan hade vi en lite paus och det var välbehövligt, fattar inte hur skådisarna står ut vilken värme. har nog gått ner ett kg idag ( tror jag dock icke sa nicke)Andra omgången tog vi det lite lugnare och det flöt på bra här med, barnen hjälpte till att sorterade skräp och vi pratade med dem osv.Nä kan inte klaga tjejer vi gjorde ett kanon jobb idag och vi ska vara nöjda, det är jag. Klarade att sjunga solo, klarade att ha en hemma gjord hatt på huvudet och jag kom ihåg alla mina repliker, proffs snart ( HAHA VILKET SKÄMT )
Sedan städade vi scenen lite mm, tog en lunch i vallgraven vid slottet och sedan hade vi fem kamp, hade skit kul. Först hade vi kanon väder sedan blev det värre och värre och när vi gick hemåt så började det regna. men vid det laget var vi skit slut så det gjorde inget. Nu är skolan officiellt slut :D inga lektioner mera. Underbart, vi har utvärdering på torsdag och varat individuelle arbeta ska vara inne på måndag men sen sen är det SOMMARLOV :D
hem och skulle laga mat men kände inte för det, ville fira lite så jag chockade familjen med våfflor, väldigt poppis ;)Diskat och plockat ordning lite här och där, kollat mailen, skrivit utvärdering, kollat bloggar mm så nu ska jag ta kväller :)
Får väl bjuda på en bild :)



Visst är vi fina ;)

2 kommentarer:

Nettan sa...

Så fin du är!!!
Tack för adressen.

Caroline sa...

ja, det är ni spec du är jättesöt som lampa.