13 juni 2009

Lördag den 13 Juni och det regnar :(

Sovit dåligt i natt, var ett tag sedan. var rädd att försova mig eftersom sonen skulle iväg kl 05.15 i morse. Inre van att gå upp då precis. Men det gick smidigare än jag trott, dottern fick ett mess kl 03.30 och sedan sov jag inte speciellt mycket. Sonen kom upp förvånansvärt fort men det var ju något roligt som lockade ( Dreamhack i Jönköping) :)Så vid 05.20 kramade jag om sonen och sa till han att ha skoj sedan for han och kommer hem på tisdag, hoppas HOPPAS att han får roligt och att de andra är schyssta mot honom. Annars vet jag inte vad jag gör :( Dottern for till Algots och jobbar och maken skulle fixa en grund till ett hus, ja nu sitter jag då här ensam :/ Är faktiskt ganska så skönt ;) jag kan göra vad jag vill, ska dock städa men som tiagirl skrev jag kan fixa allt på en tjugo minuter sedan slappa, kanske en film? ja vem vet. Såg en film i går som jag varmt kan rekommendera TAKEN med Liam Neeson, jäkligt bra var den.Tråkiga är att jag måste bort till Statoil och lämna in den och det regnar, men nu letar jag problem inte bra, det finns paraply och som dottern sa när hon var liten - mamma det är bara vatten :)Vad säger man :D
Har fått en enkät undersökning från kommunen som jag ska fylla i om jämställdhet ? Kan jag väl men om mina svar hjälper nåt vet jag inte. jobbar enbart med tjejer och vet redan att männen i kommunen har högre lön men men jag kan visst fylla i den och sedan glömmer jag den lika fort :)Nä om jag skulle göra de där 20 minuterna nu och sedan en bra film i soffan med en filt och lite ljus :)

Inga kommentarer: