5 juni 2009

Fredag den 5 Juni

Vaknade idag att regnet slog på rutan, usch ville inte gå upp kan jag säga. det var varmt och skönt i sängen och smirre hade varit tyst hela morgonen, underbart. men det var bara att gå upp och få liv i sonen, han var i oförsig vaken men inte ur sängen precis. frukost och sedan körde jag sonen och grann killen till skolan, onödigt att de ska vara blöta en hel dag om de inte behöver. hem och dottern och jag åkte in till kalmar och fixade det sista till studenten, skönt att ha det klart :D
Hem, lite stressad då, åt och fixade till mig regnet öser ner utanför och jag ska gå till Statoil och möta upp syrran. Inte så kul då. Var lagom blöt om fötterna när jag kom fram, men det är bara att gilla läget. In till Oskarshamn och titta när syrrans äldsta tog STUDENTEN :D. han var så fin så jag blev tårögd, inte klokt vad stora de har blivit, kommer ihåg min egna student och blev mer gråtig, inte bra. Tur att det regnade ;)Hem igen då och började laga mat, glömde bort att vi skulle till Elcenter och se ritningarna på vårt kök, pinsamt värre maken skrattade åt mig (inte kul alls) men vi han dit med, jag är inte svår så maten åkte av och vi for iväg.Vilka kök han hade ritat upp blev helt såld, nu ska vi då fundera lite över helgen och mäta mm se om vi vill ändra nåt och så vidare men åhh vad jag vill ha ett av köken. Ska se om jag kan printa en bild sen och lägga ut. Nu sitter vi här mätta och goa, hela familjen vid varsin dator, otroligt familjärt ;) är väl inget på tv som vanligt och regnet det bara öser ner otroligt tråkigt allt är just nu. kan lika väl fixa färdigt mitt arbete och skicka in det och sedan ta tag i protokollen och få in dem med...orkar jag allt detta nu då? Vi får se Kramizar :D

Inga kommentarer: