3 juni 2009

Onsdag den 3 Juni

Vaknade flera gånger i natt av regnet, måste ha kommit mängder. Konstig som jag då är ;) så låg jag och tänkte på min gräsmatta. Det är ju verkligen normalt att göra det mitt i natten när regnet öser ner!!! men min tanke och ångest var att jag inte hunnit klippa den, den är lång. Så idag när jag vaknade så sken solen, perfekt. Skjutsade sonen till skolan, slänger ut gräsklippan och klipper som om fan själv jagade mig i hasorna. Tog exakt 45 min rekord tror jag brukar ta en timme i vanliga fall. nu är den kort och fin och regnet öser ner men nu gör det inget. Sitter och sliter med den sista uppgiften i skolan, det är krångligt (som vanligt) och jag vet inte om jag gör rätt (som vanligt)Vill ha den gjord innan helgen så man kan njuta och vara ledig men men vi får se om jag blir nöjd med den eller inte. Nu kom dottern hem så skriver mer i kväll Kramizar :)

Inga kommentarer: