7 juni 2009

Söndag lugn och fin 7/6

Dagen efter en väldigt trevlig kväll. Var hemma hos M och grillade och satt och pratade tills fotbollen började. Då hamnade vi i soffan istället men det gick ju inte som vi ville då det var Danmark som vann men för mig spelar det ingen roll, gillar inte sporten så där väldans mycket. Men sällskapet var roligt och allt var avslappnat så = en trevlig kväll :)I dag har jag inte gjort för många knop precis, är skit slut men har inte en aning om varför. Men lite nytta har vi allt hunnit med, fick ta hand om avloppet igen, fattar inte hur det kan bli stop jämnt och ständigt men det blir det :( "skit" tråkigt är det, maken hjälpte mig idag för det var en hel del att rota i inget trevligt alls då, men nu rinner det igen tills nästa gång det tar stop. önskar att man kunde byta ut alla ledningar och fixa nytt men det är svårt då det är i betong golvet, Inte kul då.
har strykt allt med, och gått till minuten och hem igen och nu håller jag på att somna sittande, blir nog en stund på min spik matta, kan vara skönt att koppla av lite. Ska och fira V som fyller 14 år sen vid fem tiden, alltid lika trevligt. Sedan blir det tv och soffan tills det blir dags att krypa ner i sängen.
Nä spikmatta var det Bay :)

Inga kommentarer: