26 juni 2009

En stor man har gått ur tiden :(

Vaknade idag som vanligt av klockradion och nyheterna. Var inget roligt vaknade Mikael Jackson är död. Han avled i sitt hem i natt av en hjärtattack och där slutade jag att lyssna, lite chockad och lite ledsen, jag har aldrig varit ett super stort fan men har alltid lyssnat på honom ändå. Alla har man dansat och nynnat till hans låtar och alla har man ett eller flera minnen av denna mans musik. för inom musiken var han super stor, ett geni. Ja världen har idag förlorat en stor man inom musiken, hans privatliv det skiter jag i för man vet ju faktiskt inte om allt är sant eller bara skit snack. är det sant så var det nog en del av hans trasiga själ som sökte efter något, men i våra ögon är det fel. jag önskar att hans barn nu kan få en sån normal uppväxt som man kan få med den släkten.



Mitt mest minnesvärda minne av denna man är denna video. året var 1980 och skivan hette Triumph, det var säker flera än jag som blev bländad av denna super video. det var en upplevelse att se :)


R.I.P Michael jackson

Inga kommentarer: