23 juni 2009

Detta har varit en av de tråkigaste dagar som jag haft på länge :( Vet inte varför men det bara blev tråkigt, ingen att prata med, ingen som var hemma. Fick lite panikkänsla. gillar inte att vara ensam igentligen, man behöver inte göra nåt hela tiden inte prata heller men vara helt ensam det gillar jag inget vidare. har gjort en massa bra saker men ändå dagen käns meningslös. jag kunde ha gjort hur mycket nyttiga saker som helst. packat ner från köket, har dock tappat lusten till det då jag inte vet om det blir nåt eller inte :( jag har kunnat rensa bland skiten jag har nere men vem vill sitta i en källare när solen skiner ute? Inte jag i allafall. har solat i omgångar och varit noga med att smörja in mina känsliga delar. bröst, axlar, nästipp och min tatuering. Var nåt nytt för mig, att man skulle skydda den med solfaktor, inte undra på att min gamla såg ut som den gjorde. Förresten är det någon som vet någon bra sida med bilder på änglar/älvor vill ha en i nacken men hittar ingen som jag vill ha. Har suttit och kollat på Allsång på Skansen, var bra faktiskt :) bättre än det igår från Liseberg, var bara en massa reklam avbrott, väldigt irriterande. Nu har S slutat jobba och är snart på väg hem, har man tur kanske det är någon god, smaskig kaka med hem. har tröst ätit hela dagen allt från tacos chips, glass och choklad, det är inte jag, brukar inte göra så här. i morgon får det bli en lång promenad, är ett tag sedan man gick den så det är kanske dags men ensam ? ja vi får se. jag kommer deppa ihop om jag inte får nåt att göra snart. är ingen stilla sittare så där bara, kan men inte flera dagar. Vad jag gnäller menar det finns de som har det värre....
Var inne på högskolan och kollade läget lite idag, kollade om jag fått in mitt betyg för denna delkurs och det hade jag :D stod ett VG där, kändes bra för en osäker person som vill mycket men sällan klarar det. Nu ska jag suga på den karamellen och må bra, jag förtjänar det faktiskt, tycker jag i allafall. Saknar tjejerna från klassen/vårat gäng. Saknar gemenskapen med dessa tjejer som ger en så mycket är så glad att jag har lärt känna dem och att jag ska gå med dem två terminer till :D

Inga kommentarer: