12 juni 2009

Fredag 12/6

Ännu en dag har gått som jag har sett fram emot, äntligen är skolan slut. Varit på sonens skolavslutning idag och det kändes bra, han var med och det blev åk i vagnen med :)Betyget var bra och han är glad för nu är det helvetet äntligen över, hoppas verkligen att det blir bättre På gymnasiet. I kväll ska det vara fest lite varstans i kommunen men tror att det blir ganska så lugnt, vädret är inte riktigt på deras sida. Fast det ska bli intressant att se vilka som dyker upp kl o5.15 i morgon bitti och ska med bussen till Jönköping. Hörde att de skulle blåsa med för att kolla om de är nyktra, bra initiativ tycker jag. Han är taggad inför resan och jag hoppas verkligen att han får det så bra som han förtjänar och att de andra ger fan i honom helt enkelt.Det är inte så långt till Jönköping och om det blir nåt så vet jag precis vad jag ska göra.
Har precis fixat alla korten från avslutningen idag, de flesta blev bra och det kan bli ett bra minne, inte just nu men senare i livet. Ska åka in till Oskarshamn nu och köpa en madrass som sonen ska sova på i Jönköping och hans älskade Dreamhack. Sedan har han beställt pizza så det ska fixas med, annars blir kvällen bara lugn :)

Inga kommentarer: