22 juni 2009

Måndag kväll .....

Klockan är 19.17 och än har inte maken kommit hem, tråkiga arbetstider. Hur sjutton ska vi kunna byta kök när han aldrig är hemma? Men det är nog mest intensivt just nu med många jobb inbokade, jag är glad att han har ett jobb :)Mådde inget vidare i morse och hade mest lust att krypa ner i sängen igen men det gjorde jag aldrig :)Jag är för plikttrogen för att göra så om jag inte är sjuk. Blev att fixa allt som jag sagt att jag skulle och jag gjorde det med :D jag är så duktig så. jag har till och med klippt gräset och det var en pärs, var VÄLDIGT högt. har varit på banken med ungarna idag så nu är även de flyttade till Ålem, känns bra. Fixade lite Tacos och har även hunnit gå en kortis. Känner faktiskt att jag förtjänar att sitta och mysa i soffan ikväll, tror att det blir Allsång från Liseberg, tänkte ge det en chans i allafall. Läste i Aftonbladet om vädret, är det fint denna vecka ska det vara fint resten av sommaren, verkar lovande :) Vill verkligen ha fint väder för det finns inget värre än behöva sitta inne pga regn och kyla. Nä nu blir det duschen och sedan tv. Må så gott mina vänner, kramar till er.

Inga kommentarer: