9 juni 2009

Tankar en vanlig tisdag i Juni :)

Är glad och ledsen, undrar lite hur man kan vara det samtidigt? Dagen har varit lång, väldigt lång. Har hunnit att städa och förbereda massor inför i morgon men samtidigt så är S så stressad och mår skit, hon känner sig så jagad och gråter, jag blir ju med ledsen då. Nu måste vi coola ner oss båda två och bara relaxa. Världen går ju inte under för att allt inte är färdigt precis när det ska eller hur? Har haft P hemma idag, feber igen :( så trött på detta men han är piggare redan så han får allt gå i morgon. man kan ju undra lite varför det kommer och går hela tiden men han är slut körd han med, skönt att skolan är slut nu de behöver sommarlov. tyvärr så får han fortsätta redan nästa vecka med att läsa in matten på sommarskolan, hoppas verkligen att det hjälper så att det blir betyg, annars får han det tufft till hösten och läsa dubbel matte.Satt på altanen en stund i efter middags och tittade ut över kullen, jag bor bra tycker jag :)
Hoppsan, fick besök och nu har det då gått en stund ;) har färg i håret, kan ju inte se ut som en grävling när dottern tar studenten :) Ska sitta i en timme nu, orkar inte det men vad gör man, bara att gilla läget : nu lägger jag ner skriveriet för i kväll, blir nog en del i morgon eller på torsdag, beror på hur trött jag e. håll tummen på att väder gudarna är snälla i morgon :) Kramizar :)

Inga kommentarer: