6 juni 2009

SVERIGES NATIONALDAG 2009

Lördag och solen skiner, svin kallt i oförsig men det regnar inte. idag ska jag slutföra allt, lämna in och bara klicka sedan ha lov, behöver stänga av skolan. Är Sveriges nationaldag idag och sedan är det fotboll Sverige - Danmark, vet inte om jag ska titta ;) är ingen boll fantast precis. Men resten av Sverige tänker se har jag dock förståt verkar som om det är väldigt stort med fotbollen. Själv tänker jag fixa och dona lite här hemma, ta tag i sånt som jag skjutit framför mig en längre tid. Införskaffa kartonger och börja tömma skåpen i köket. Är ledig (vad jag vet ) till vecka 27, sedan jobbar jag v. 28-31 heltid. Så underbart, lite pengar kommer det in då i allafall.
har skickat in pappren till sonens övningskörning och ska betala med, så nu har den karusellen dragit igång med :) men jag ska inte köra med honom det får maken göra. Men han längtar och det kan jag förstå :)
Nehe nu ska jag hänga ut den första maskinen tvätt och sedan starta en ny, bäst att ta vara på blåsten. Kramizar :)

Inga kommentarer: