22 juni 2009

Trött och sliten, 22 Juni

Sliten är jag, ont i halsen och trött, är väl efter helgen när man trotsade väder guden och gick för tunn kläd :( Ganska så stimmig morgon, dottern började jobba 07.45 trodde hon ;) var 07.15 så det blev lite panik innan hon kom iväg, sonen var tröttare än tröttast men även han kom iväg i tid, själv går jag här som en zombie. Har massor att göra men orkar inte göra nåt alls, trött på alla måsten vill bara vara. Känslan går snart över när duktiga jag tar över min kropp och fixar allt som ska göras. Solen skiner och det är underbart, ser man på vädret denna vecka kan man inte annat än le. Ska snart fixa till mig och hänga ut tvätten, sedan börja ringa lite samtal och kolla upp när Röda korset har öppet, måste lämna lite saker där från köket, om de nu vill ha det. Har rensat bland påslakanen med och har en hel säck med påslakan som ska till Emmahuse eller vad de nu heter heter.
Har varit en hel del inbrott här i Mönsterås under helgen och man kan ju undra varför folk har en sådan lust att ta andras saker, att det inte förstår vad som är mitt och ditt. Ja man kan ju undra vad de tänker om det är spänningen eller nåt annat som driver dem. Sonen övningskör och till skillnad från dottern så tjatar han för att få köra K är alldeles chockad, sonen kör kanonbra lovar gott till körkortet kanske inte blir så dyrt då :D.Nä Lotta ta tag i ditt liv sitt inte här och slösa bort tiden ;)

Inga kommentarer: