4 juni 2009

4Juni

Idag var det sista dagen i skolan, så härligt. Ska bli så skönt att slippa tänka på den nu och bara fokusera på att få jobba och slappa. ligga på altanen och läsa en bra bok, gå långa promenader och sola. Först har jag då lite att skriva eller inte igentligen, är bara osäker om jag har gjort rätt. Ska be någon läsa det men vet inte vem? det löser sig säkert.I dag har jag skrattat väldigt mycket, vi har fått se alla gruppers filmer. ja gud så kul det var mest skrattade vi åt vår egen, är aldrig kul att se eller höra sig själv men vad fasen det var skoj och vi fick hela klassen att ligga ner och vrida sig i skratt, de ni det är inte alla som kan det ;)Har det på en skiva men här hamnar den då inte.Utvärderingen var väl ingen höjdare men blev en del diskussioner som var bra att ha hört, nu är det ur världen med. Sedan dukade vi långbord och fikade, älskar att fika :) Följde med M och shoppade lite, hade trevligt när vi sprang omkring i baronen och väntade på att en annan M skulle komma och jag skulle lämna tillbaks en massa böcker som jag lånat av henne, köpte en med som vi behöver (förhoppningsvis) nästa termin. Sedan kramade jag om min nya kompis och önskade en trevlig sommar, förhoppningsvis kanske man kan träffas någon gång i sommar, gäller även S som bor i kalmar, en fika sitter aldrig fel ;)
hem, skit slut vägrade laga mat, till familjens fasa. men det gick ändå blev en macka och lite smått och gått, alla blev mätta och det var huvudsaken. Sedan blev det vanliga tråkiga, diskat, plockat, duschat och så hamnade jag här. Måste berätta fick min Shakti matta (spikmatta) idag och den var jag ju tvungen att inviga, lite ont först men sedan en ja jag vet inte riktigt vad som hände men jag blev varm, lugn och höll på att somna på 10 minuter. Nu håller ögonen på att falla ihop så det är kanske ide att krypa i sängen. I morgon är det student för syrrans stora, ser fram emot det :) Natti natt :)

Inga kommentarer: